joi, 17 ianuarie 2013

A PLECAT UN PRIETEN

O veste cumplită: bunul meu prieten, camaradul meu de arme, Septimiu Roman, a plecat, în această dimineaţă (joi, 17 ianuarie 2013), fulgerător, în timp ce se află în Parcul Tineretului din Bucureşti, la vîrstă de 56 de ani. S-a dus să-l întîlnească pe Mile Cărpenişan!  În ultimii ani, era corespondentul Radio România Actualităţi acreditat pe lîngă Parlamentul României şi Ministerul Apărării Naţionale, realizator al emisiunii "Euroatlantica" şi... un mare patriot! Şi-a slujit profesia şi Ţara cu devotament şi pasiune. A scris cărţi, a scos Cultul Eroilor din amorţire şi s-a aplecat, cum puţini au făcut-o, asupra istoriei şi faptelor de arme ale bravilor ostaşi români. Eu, l-am cunoscut, în urmă cu 10 ani, în... Iordania, la Aman. "Să-ţi aduci ştrinfi de lînă", mi-a spus. "Că la Aman e zăpadă"! Am petrecut alături de el şi de Dragoş Tăbăran, seri minunate. Îţi mulţumesc, prietene! Din păcate, nu am găsit nici măcar o fotografie, împreună. "Şoldăr bai şoldăr". Doar imaginea asta, de la expoziţia noastră de fotografii, împreună cu prietenul Radu Dobriţoiu, care a marcat încheierea campaniei Armatei Române în Iraq.

De-a lungul celor peste două decenii de activitate la Radio, Septimiu, SENATORUL, cum îl numea, pe bună dreptate, un alt prieten drag, Nicu Popescu, a fost şi crainic, şi redactor la Radiojurnal, realizator de emisiuni, reporter special, corespondent în Republica Moldova, Franţa, China, Iordania, Iraq sau Afghanistan. 

Îl plîng acum, colegii, prietenii, camarazii de arme, precum prietena noastră Cristina Dumitrescu, cei ce l-au cunoscut şi i-au îndrăgit vocea şi profesionalismul, cei ce i-au iubit umorul efervescent.  Îmi vei lipsi mereu!

Dumnezeu să te odihnească în pace!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu