luni, 21 ianuarie 2013

Băsescu, către ambasadorii străini: Cu ce înlocuim dictaturile din Nordul Africii, din Orientul Mijlociu?

Bucureşti, 21 ian /Agerpres/ - Preşedintele Traian Băsescu le-a dat o 'temă de reflexie' ambasadorilor străini acreditaţi în România, întrebând cu ce se înlocuiesc dictaturile din Nordul Africii sau din Orientul Mijlociu şi punctând că 'nu prea am avut mare succes în a pune ceva în loc'.
'Cu ce înlocuim dictaturile din Nordul Africii, din Orientul Mijlociu? Toţi susţinem nevoia ca statele acestea să trăiască libere şi în democraţie. Dar apare o întrebare - ştim întotdeauna cu ce înlocuim aceste dictaturi? Pentru că avem deja nişte semne proaste că am înlocuit ceva rău cu ceva foarte rău. Al-Qaida este la frontierele noastre', a afirmat Băsescu, luni, la finalul discursului susţinut la întâlnirea anuală cu ambasadorii acreditaţi în România, care a avut loc la Palatul Cotroceni.
Preşedintele a punctat că este vorba, mai degrabă, despre o 'temă de reflexie' şi că nu aşteaptă neapărat un răspuns acum.
'Eu reflectez de câteva luni, deşi am fost un entuziast al susţinerii mişcărilor de eliberare de sub dictatură, dar nu prea am avut mare succes în a pune ceva în loc', a completat şeful statului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu